sobota, 2 lipca 2011

Szara myszka z nową fryzurą na placu zabaw.

Nic dodać, nic ująć, tytuł oddaje wszystko. Ubrana w szarości udałam się z synem i mamą na plac zabaw, żeby sfotografować się w moim od jakiegoś czasu najbardziej naturalnym środowisku. Większość zdjęć przepadnie w mrokach czasu, bo wiatr  nie był mi życzliwy, ale dwa zdjęcia mniej więcej łaskawie odzwierciedlają moją nową fryzurkę, z której jestem wyjątkowo dumna. Jednak zanim nadejdzie czas na przedstawienie jej w całej okazałości, najpierw zjeżdżalnia i huśtawka (na tej ostatniej nie mam szans usiąść ze względu na... powiedzmy że na barierki).

bluzka i legginsy: LIDL
buty: no name



 Bardzo lubię te butki. Wygodne są, ładne i doskonale pasują do kompletu szarości, którą czasem lubię przełamać soczystą czerwienią, a czasem nie.


W takim razie pozostaje zaprezentować nowy włos. Pani fryzjera zaproponowała również rzucenie kolorku na  te moje rozczochrane, coś w kształcie oprawek okularów, ale przymierzam się do baleyagu, dlatego na razie spasowałam. Dodam tylko, że moja twarz w takim zbliżeniu wygląda jakoś tak wyjątkowo niekorzystnie :(

6 komentarzy:

  1. Kochana moja, wyglądasz pięknie! Nowa fryzura to było genialne posunięcie. I proszę mi tu nie zaprzeczać ;-].

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładnie Pani w tym kolorze :)
    Pozdrawiam! www.martinees-x.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. szary to jeden z najwdzięczniejszych kolorów - pasuje każdemu, na każdą okazję i z każdym dodatkiem :) a fryzurka bardzo udana :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyjemnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za wszystkie miłe opinie :)
    @Marchewkowa: Nie zaprzeczę, bo mnie też się podoba. A jak jest taka wymuskana, wyprostowana i wypiękniona to wyglądam jak milion dolców :)
    @Aquamarine: Brąz nie mój, nieco pożyczony, bo mój to taki mysi. Jednak lubię czasami dodać sobie nieco kolorów, wtedy też dobrze wyglądam.
    @Matinees X: Wszystko rozumiem, ale na boga ojca, nie "pani" ;) Mam dopiero 30 lat :) I dziękuję za miłe słowo.
    @agakry @cuksowa: Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń